15.4.2017

Varustautumista

14.4.2017
19km lenkki. Uusi penkki on varmaan ok, koska jaksoin 3 tuntia yhtämittaa istua kajakissa. 

15.4.2017
Käytiin kaverin kanssa ostoksilla Klaukkalassa. Hän katseli Kokatatin kuivapukuja, mutta ei vielä ostanut, kun sopiva malli oli vasta matkalla liikkeeseen. Itsellänikin on ehkä ensi vuonna kuivapuvun uusiminen edessä.



Koskimela ja pientä härpäkettä tarttui mukaan.

Werner Rio koskimela. Seuralla on tämmöisiä, ja niitä olen aiemmin koskessa käyttänyt. Rio on riittävän hyvä. Player olisi varmasti parempi, mutta turhan kallis minun satunnaiseen koskimelontaan. 

Gooper puhelinpussi. Näitä olen uusinut ennakoivasti, ennen kuin vanha alkaa hajoamaan. Vanha Overboard:in pussi oli hyvä, eikä vuotanut parin vuoden kovan käytön aikana. Tässä Gooperissa on aika vakuuttavan oloinen magneettinen sulkusysteemi. 

Sunday offshore hattu. Aurinko alkaa ahdistaa pitemmän päälle. Sateella laitan lippalakin päähän ja anorakin huppu yli. Se toimii kovemmassakin tuulessa, joka usein liittyy sateeseen. En siis hakenut sadesuojaa, vaan aurinkosuojaa. Tässä hatussa on hyvä tuuletus, ja niskaa suojaamassa tuollainen roikkuvampi lärpäke. 

Pikasakkeli. Sakkeli, joka avautuu narusta nykäisemällä. Ajattelin testata, miten toimii HF:n hinaussysteemin kanssa. 

Nenänipsu. Kadotin vanhan nipsun syksyn ensimmäisellä hallivuorolla. En ostanut heti uutta, koska "mitäs hukkasin, nyt kärsin". Nyt olen kärsinyt tarpeeksi vedestä nenässä. Olen ansainnut uuden mahdollisuuden. 

Aurinkolaseille kaulahihna. Kokemuksen mukaan hihna ja siinä kelluke ovat minulle ehdottomia. Olen aika monet lasit söhlännyt kadoksiin. Vasta-aurinkoon melominen ilman aurinkolaseja on per***stä. Aiemmin oli oma naruviritys. Jokin saaresta löydetty vanha telttanaru, jossa on styroksipala kellukkeena. Saisikohan nyt vähän käyttömukavuutta ihan oikealla tuotteella?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti